lørdag den 14. december 2013

Intro

Så fik jeg taget hul på mit lille projekt. Jeg har taget tilløb længe, men har ikke fundet tid og energi før nu. Men dette er noget jeg virkelig gerne vil - og noget jeg er blevet opfordret til.

Jeg har en historie, som jeg rigtig gerne vil dele. Jeg tænker, der kan være andre derude, der sidder i samme situation som jeg gjorde for et par måneder siden, som måske kan finde noget af det de søger, i denne blog. Og så er der jo alle jer venner og familie, som kan holde sig nogenlunde opdaterede her, eftersom jeg ikke kommer til at skrive detaljerede beretninger til hver enkelt af jer, hvorend jeg gerne ville :-)

Hvad drejer min historie sig så om? Tjah, den kommer til at handle om mange ting:
  • At være mor
  • At være hustru
  • Arbejde og karriere
  • Hygge og fest med familie og venner
  • Sport og andre aktiviteter
Og en masse mere.

Men omdrejningspunktet vil hele vejen være den diagnose, som, omend kortvarigt, rev benene væk under mig for et par måneder siden - en hjernetumor! Det har på den korte tid allerede været en rejse, der har ført mig vidt omkring i mit sind. Jeg har gjort mig tanker, jeg ikke havde drømt om jeg skulle have allerede nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar